An another world

انسانم آرزوست..

An another world

انسانم آرزوست..

An another world

عاقبت همه ما زیر این خاک آرام خواهیم گرفت؛ ما که روی آن دمی به همدیگر مجال آرامش ندادیم.. _آنا آخماتوا_

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

..la vita è bella

پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۰۸:۱۷ ق.ظ



 یه کتاب دیگه از لیستم کم شد!

لیستی که عهد بستم با خودم قبل مرگ چیزایی رو که توش نوشتم انجام بدم و یه تیک بزرگ بزنم رو "done"  اسمشو گذاشتم <to do before death>

نمیدونم مرگ چقد بهم فرصت میده و اینکه میتونم به سرانجام برسونم یا نه!..

این روزا حس میکنم زیر گیوتین کتابای کنکور دارن گردنم میزنن.

140 روز بیشتر نمونده!

°•..Vomiting undigested fucking thoughts 

گاهی اوقات می‌خوام این حجم از اوهام هضم نشده رو بالا بیارم

بعضی وقتا تنها دل‌خوشیم میشه کتابام و گیاه سبزم..

°•قسم به سبزی گیاه و طراوت روزنه های امیدش..🌱

به قول نینا سنکویچ نویسنده ' تولستوی و مبل بنفش' ؛ همه جا به جست و جوی آرامش برآمدم و آن را نیافتم، مگر نشسته در کنجی، تک و تنها با کتابی کوچک..

ولی... چفت شدن گوشه اتاق و غرق شدن تو جزوه ها و رنگ آفتاب ندیدن با روحیات من آرایه پارادوکس داره. 

خیلی وقته دس ب قلم نشدم و به اذهان خودم گریز نزدم ک رو کاغذ بریزمشون. دیشب که کتاب تموم شد گفتم بهونه خوبیه واگویه هامو بنویسم بلکه تل خاکسترا از ذهنم کم شه و یه آتیش جدید درست کنم.

°•می‌خواهم چند روزی روح خود را به دست باد بسپارم..

شاید بهتر باشه فعلن به دست سیستم سنجش بسپارم👀

°•So sell your soul to  the school system 

هنوز زوده کم بیارم و زیر تلنبار سختیا کمر خم کنم. من مدیون اون تریبونی هستم که قراره یه روز اسممو باهاش صدا بزنن و برم و اشک شوق بریزم.

مدیون روزای خوشی که میتونم با تصمیماتم رقم بزنم یا همین جا بزنم زیر همه چی و بگم گور بابای خوشبختی!

°•کیست بشنود آواز غم باطن رنجان!..

یاد گرفتم واسه به دست آوردن بعضی چیزا، باید از یه سری چیزای دیگه گذشت. به قول مامانم؛ هر مرگ، تولدی را نوید می‌دهد..

هیچ درمورد عکس حرفی نزدم🤦🏻‍♀️

کتاب قشنگی بود. کاش منم مث شخصیتای کتاب خواهر داشتم و یه دوست مث لاری..

شخصیت من بیشتر شبیه جوزفینه(جو) و به خاطر همین تونستم پا به پاش توی صفحه ها زندگی کنم؛ دیالوگ بگم، عصبی شم، بخندم..

نویسنده اش خانم لوییزا می آلکوت، هیچ وقت ازدواج نکرد و وجود ارزشمندشو صرف نوشتن کرد.

دیگه نمی‌خوام اسپویل کنم ولی بهتون پیشنهاد میدم ارزش خوندن داره. احتمال زیاد انیمیشن یا فیلماشو که اسپین آف زدن دیده باشین ولی هیچ حسی بهتر از بوی کاغذ و صدای ورق زدنش نیست. (با یه فنجون قهوه و سکووووت مطلق)

خب دیگه برم تو قرنطینه م..👩🏻‍🦯

°•...Everyday trying to be better than yesterday

ب امید فردایی بهتر..

۰۲/۰۹/۱۶
lady. meowtaro

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی